youngtimerbike

Historia pisana jednym śladem. Od japońskiej rewolucji końca lat 60., aż po spektakularny wyścig zbrojeń w latach 90..

MOTO GUZZI 1000 CUSTOM UNIQUE

2 min read

Cena: 9900 Euro 

Z  powodów osobistych mam do sprzedania Moto Guzzi 1000 Retro Racer. Czuję ból w sercu, ale wierzę, że moja Czerwona Strzała spod znaku Orła Mandello znajdzie godnego nabywcę, który potrafi docenić jej wartość.

Oferuję Moto Guzzi 1000 SP III przebudowany na motocykl wyścigowy w stylu retro, pierwsza rejestracja 1995. Motocykl budowany był prawie dwa lata. Kupiłem go jesienią 2018 roku w stanie oryginalnym, niemodyfikowanym. Motocykl został zmodyfikowany wizualnie, pozostawiając bez zmian ramę, koła, silnik oraz całe zawieszenie i układ hamulcowy. Motocykl wykonany w stylu retro racer.

Części, które zostały zainstalowane to:

– Owiewka przednia MAGNI

– Duży zbiornik paliwa

– Błotnik przedni i tylny z 850 Le Mans

– Siedzisko wykonane ręcznie z perforowanego materiału obszytego czerwoną nicią

– Tłumiki MISTRAL dla modelu 1000 SP III z wyjmowanymi db killerami

– Nowe emblematy i naklejki

– Cała rama została pomalowana proszkowo

– Koła malowane proszkowo

– Elementy nadwozia malowane wielowarstwowo

– Nowe sety podnóżków

– Wiele elementów wykonanych ręcznie

 

Motocykl przeszedł pełną renowację silnika zeszłej zimy. Kupiłem wszystkie niezbędne do remontu elementy takie jak:

– Komplet długich i krótkich szpilek mocowania cylindrów i głowic

– Komplet nowych cylindrów, tłoków i pierścieni,

– Nowe panewki główne przednia i tylna

– Nowe panewki korbowodowe

– Nowe uszczelki całego silnika

– Blok silnika poddany sodowaniu

– Wał korbowy po regeneracji szlifierskiej

– Wałek rozrządu po regeneracji i nanoszeniu powłok

– Nowy zestaw łańcucha rozrządu z kołami i napinaczem

– Nowy zestaw sprzęgła

– Miska olejowa z filtrem oleju na zewnątrz

– Zapłon SILENT HEKTIK z podwójnymi cewkami (twin spark)

– Nowe tarcze hamulcowe

– Nowe klocki hamulcowe

– Nowe opony Pirelli Sport Demon

– Nowy akumulator

Posiadam dokumenty zakupu wszystkich części, a także dokumenty z kosztorysem modyfikacji.

Motocykl bez żadnych problemów przeszedł przegląd techniczny. Jest zarejestrowany i ubezpieczony.

W tej chwili motocykl przejechał 900 kilometrów od zakończenia remontu, czyli od kwietnia 2020 roku. Po przejechaniu 850 kilometrów jest zalany świeżym olejem.

Motocykl jest oczywiście bezwypadkowy.

Nikt obok niego nie przechodzi obojętnie.

Ludzie patrzą ze wszystkich stron.

Wygląd i dźwięk silnika jest oszałamiający

Telefon do kontaktu: 668 963 236

More Stories

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *